Piegāde & Apmaksa
Pasūtījumu pieņemšana un apstrāde vietnē gardentools.lv
- Elektroniskā veidā pasūtījumi tiek pieņemti cauru diennakti 00-24.
- Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no 09:00 līdz 17:00
- Informācija par pasūtījuma statusu tiek nosūtīta uz klienta norādīto e-pasta adresi.
Apmaksa
Mēs pieņemam šādus apmaksas veidus:
- Online maksājumi caur PaySera internetbankas maksājumu pieņemšanas moduli. (Internetbankas maksājumi)
- Bankas pārskaitījums. Priekšapmaksas rēķins pēc pasūtījuma apstiprināšanas tiek nosūtīts uz klienta norādīto e-pasta adresi. Korektai rēķina izrakstīšanai ir jāievada visa nepieciešamā informācija. Līdzu norādiet rēķina numuru kā maksājuma mērķi. Mēs uzsāksim preces nosūtīšanu uzreiz pēc apmaksas saņemšanas mūsu kontā.
Preču piegāde
Preču piegāde notiek pa tiešo no Ražotāja noliktavas ar kurjerpasta starpniecību (DPD, SCHENKER, UPS u.c.)
- Maksa par piegādi tiek aprēķināta atkarīgi no svara. Kastes līdz 30kg vai paletes.
- Atsevišķi katras preces maksa par piegādi ir redzama produkta sadaļā nospiežot pogu - APRĒĶINĀT PIEGĀDES IZMAKSAS (Indikatīvi)
- Izvēlēto preču svars summējas un attiecīgi tiek veidota kopēja svara piegādes izmaksu kategorija. (Kaste, vairākas kastes vai paletes)
- Piegādes izmaksu gala aprēķins veidojas no kopīga izvēlēto produktu svara un ir redzams pie APMAKSAS veida izvēles.
Preču piegādes termiņi
- Standartā preču piegādes termiņi ir 10-15 darba dienas no pirkuma apmaksas saņemšanas mūsu kontā.
- Iespējami arī izņēmuma gadījumi kad prece ir vēl ražošanas procesā (t.i. nav pieējama ražotāja noliktavā ātrai izsūtīšanai), par šādiem gadījumiem vai jebkādu piegādes termiņa iespējamo pagarinājumu pircējam tiek paziņots pēc pasūtījuma saņemšanas.
- Preču piegādes process ir izsēkojams jebkurā brīdī pēc pieprasījuma paziņojot pasūtījuma numuru.
Pārbaude
Saņemot preci, obligāti pārbaudiet sūtījuma stāvokli. Gadījumā, ja preces saņemšanas laikā pamanāt acīmredzamus iepakojuma bojājumus (sūtījuma iepakojums ir salauzts, saplēsts, saburzīts, slapjš, pārklāts ar caurspīdīgu līmplēvi vai kā citādi bojāts) ir nepieciešams atzīmēt to sūtījuma saņemšanas dokumentā (jautājiet kurjeram), nofotografēt un kurjera klātbūtnē uzrakstīt pakas bojājuma/neatbilstības aktu (brīvā formā), kurā ir jānorāda bojājuma veidu, bojāto vai pazudušo precū kodus un daudzumus. Šo dokumentu ar savu un kurjera parakstiem un sūtījuma fotogrāfijām nekavējoties iesniedziet savam Gardentools.lv klientu servisam.
Ja piegādātāja uzņēmuma pārstāvis (kurjers), kurš piegādājis paku, atsakās parakstīt vai pārbaudīt preci, Jums ir tiesības nepieņemt visu paku.
Pieņemot acīmredzami bojātu sūtījumu un parakstot attiecīgos dokumentus bez komentāriem, nesastādot bojājuma/neatbilstības aktu un neiesniedzot to Gardentools.lv kopā ar fotogrāfijām, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts labā stāvoklī un vēlāk iesniegtas pretenzijas par preču iztrūkumu vai bojājumiem varētu būt noraidītas.